facebookfacebook
hírlevélhírlevél
oneTERMÉKEK
Vissza

Érdekesség a HGH-ról

Reggeli élvezet

A melatoninban gazdag ételek akár 157%-kal is növelhetik a HGH szintjét. A málnában rengeteg van, ezért adj a reggeli zabpelyhedhez belőle.

Clinical Endocrynology

Halas ételek

A D-vitamin hiánya csökkenti a férfihormonok szintjét, de a nyers hal-például a lazac sashimi-a napi javasolt mennyiség 271%-át tartalmazza 100 grammonként.

Rikshospitalet, Oslo Egyetem

Az alvó óriás

Az ananász a szerotonin kitűnő forrása: tudod, ez az a hormon, ami neurotranszmitterként működik és lenyugtat. Javíts az alvásodon és emeld a HGH szintjét pihenés közben is.

The Journal of Clinical Investigation

Olajozott gépezet

Tegyél egy kevés kókuszolajat az edzés előtti turmixodba (1 grammot testsúly-kilogrammonként), ezzel akár 4 órára is kimaxolhatod a HGH szintjét a szervezetedben. Arról nem is beszélve, hogy edzés közben az állóképességed is jelentősen javul.

Journal of Endocrinology

Beszélj zöldeket

Ha nassolni szeretnél edzés előtt, legyél vega. A szójabab L-argininben gazdag, ami 30 perc elteltével emeli meg a hormon szintjét

Department of Exercise Science, Syracuse University

Lecter tanítványa

Tanulj Hannibáltól és egyél fava babot. Levodopát tartalmaz, mely segít az agyalapi mirigyednek abban, hogy több növekedési hormont termeljen az izmaidnak.

Kobe University School of Medicine, Japán

Ne legyél marha

A kedvenc steakedben lévő aminosavak segítik az L-ornitin feldolgozását- ez az anyag pedig a négyszeresére is emelheti a HGH szintjét.

University of Houston, Texas

Az aranyszerszám

Kutatók bizonyítják, hogy már 2 gramm glutaminban gazdag étel is elég ahhoz, hogy növekedjen a HGH szintje. Ez az aminosav a joghurtban is megtalálható. Egyél vacsora után, hogy maximalizáld a hormonszinted.

Department of Physiology, Lousiana State University.forrás:menshealth.hu